Mint már említettem, azt tudjuk, hogy nem fél a puskadörrenéstől, de azt nem tudtuk mi lesz a tűzijátékkal.

Nem mentünk le a térre, csak az ablakból figyeltük, hangra és látványra is olyan volt mintha kint lettünk volna, csak otthon, ha valami baj van könnyebben tudom korrigálni a kutyát. Elkezdődött a tűzijáték. A férjem kint lógott az ablakban, én meg mögötte álltam.

Bacon nyüszítésbe fogott, először azt hittem fél, de az volt a baja, hogy mindenki az ablakban ő meg nem lát semmit. Felvettem az ölembe, rátettem a férjem hátára, Bacon a fejét a vállára hajtotta és úgy nézte a tűzijátékot. Voltak nagy dörrenések, de ő csak csóválta a farkát rá. Amint vége lett bezártuk az ablakot, Bacon izgatottan nézte a férjemet, látszott rajta, hogy azt hiszi vadászat volt, és menne keresni a vadat.

Kitaláltuk, hogy én megfogom a kutyát, elvonulok a másik szobába vele, a férjem addig egy kis sajtot végighúz a lakáson és elrejti valahová. Amikor készen lett rátettük a nyomra, és ő elkezdte keresni, gyorsan megtalálta. Aztán még vagy 4szer végig ment a nyomon, de utána én elfedtem a szagot, egy felmosással.

Szerző: menzi..:)  2009.08.20. 09:32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr731334202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása