Én soha nem szerettem a skótjuhászokat. Szerintem túlértékelt kutyák az idióta Lassie könyv/ film miatt. Szerintem csúnya kutya, és bamba. Legalábbis, én csak ilyen skótjuhásszal találkoztam. Mindegy. Nem szeretem, ez az egyetlen kutyafajta amit nem szeretek, mindegyik tetszik valamiért, ez a fajta nem. Csúnya, buta és pont. (ha valakinek ilyenje van, elnézést, de én tényleg nem szeretem!)

De hogy miért ez a felvezetés? Azon egyszerű oknál fogva, hogy ma találkoztunk egyel. Bacon mint minden kiskutya, érdeklődve elindult a skótjuhász felé, megszaglászták egymást, aztán egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül megharapta a kutyámat az arcán. Bacon visítva elrohant, alig értem utol. Az érdekessége a dolognak annyi, hogy ha a fülénél rángatják nem vonyít, most nagyon mondta, biztos nagyon fájt neki, hogy hangot adott. Tudom nem lett volna szabad, de felvettem az ölembe, annyira sajnáltam, és szegény odabújt hozzám, és csak mondta, mondta. Átnéztem mije sérült, és az orra feletti résznél éreztem egy fog nyomni lyukat, ami egyből duzzadásnak indult. Lenyugodott, és hazamentünk.
Délután viszont elmentünk a freshnapf-ba, hogy új hámot vegyünk neki, mert a kölyök hámot már kinőtte. 3 hét alatt! Élvezte, mert oda ő is bejöhetett, és nézelődött, szaglászott, kóstolgatta a kajákat. Jó ez az üzlet, mert az ember beviheti az jószágát, és ott helyben felpróbálhatja rá a hámot, megnézheti, hogy jó-e az ágy, tetszik-e a kutyának, ki van rakva egy rakat mérős étel, amit akár meg is kóstoltathatsz a kutyával, így látod, hogy ízlik-e neki vagy sem, így nem veszel zsákba macskát.
Na sikerült megvenni egy zöld színűt. Nagyon jól áll rajta.
 
Hazamentünk, és a ZUram felhívta az egyik kolleganőjét, akinek szintén van kutyája, és szólt nekünk, hogy van egy fölösleges kutyaágya, mert az övé soha nem feküdt benne. Bacon-nek eddig két kutyafekhelye volt. Még csak 3 hete van nálunk, és már kettőt kinőtt. Az első eleve kicsit kicsi volt, de hát kölyökkutyának vettük, és eszünkbe sem jutott, hogy a tacskó kölyök korában is hosszú. Na hát ez az ágy kicsi lett. A szomszédunk szólt, hogy neki is van egy fekhely, igaz ő a macskájának vette, de nem használta, átadja nekem. Én elfogadtam, és az pont jó volt neki. El tudott feküdni benne. De 2 hét alatt kinőtte. Úgy nő mint a gomba, és a hosszúsága is folyamatosan csak nő. Eleve a teste őrült nagy változáson ment át. Az orra meghosszabbodott, a test nyúlt, és magasabb is lett, a szőr elkezdett szálkásodni, a bajusza, és a szemöldöke, elkezdett nőni. Már teljesen nem úgy néz ki, mint amikor hazahoztuk.
 
Na de elkanyarodtam az eredeti témától. Szóval telefonáltunk ennek a hölgynek, hogy átmennénk megnézni az ágyat. Átmentünk, és egy hatalmas fekhelyet nyomott a kezünkbe. Na gondoltuk, ez aztán kiszolgálja a kutyát még felnőtt korában is. Tényleg nagyon nagy, és hosszú az eddig helyeként szolgáló részt ki kellett bővíteni, hogy elférjen. Egy kisebb fajta emberi ágy. Otthon letettük neki, nagyon örült, egyből birtokba vette, elnyúlt benne. Na ekkor kezdtem el nagyon röhögni. A fekhely, pont olyan hosszú mint Bacon. A fejétől a combjáig ér. Ránéztem Norbira, és mondta, hogy a következő amit a kutyának hozunk, az egy komplett ágy lesz. Olyan nagynak tűnt, és hosszúnak a fekhely, de ahogy belefeküdt, kicsi lett. Már nem láttam olyan nagynak. :) de azért egy jó darabig ebben kell meghúznia magát, mert nem férne el egy ettől nagyobb.  

képeket majd később teszek fel róla, mert még nem sikerült normálisat csinálni arról ahogy elnyúlik benne. :)

Szerző: menzi..:)  2009.05.17. 10:12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr541135035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása