Bacon a reggeli sétánál a házunk alatti kisbolt felé vette az irányt. Mivel az ott dolgozó csajokkal nagyon szimpatizál én nem is bántam. Viszont a reggelektől eltérően most a lányok helyett valami más ragadta meg kicsi tekintetét, olyannyira, hogy semmi mással nem foglalkozott, csak azzal a sárga valamivel, aminek az illata annyira hívogatja. :)

Ez a sárga valami egy körte volt, és hát az én kis bolti szarkám lenyúlta. Észre sem vettem mit csinál. Egyik percben még vidáman szaglászik, a következőben meg a körte „nyakát” marcangolja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A boltos hölgyike nekünk adta mondván, hogy annyira édes a kutya. :)
Haza vittem a körtével együtt, azt hittem a körte mánia csak addig fog tartani, amíg lent vagyunk, de nem. Otthon behabzsolta a körte felét. Aztán jóllakottan elnyúlt, és bevágta a szokásos szunyát.
Szerző: menzi..:)  2009.05.09. 10:23 komment

Címkék: kép gyümölcs kutya bacon

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr201128255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása