Tegnap elmentem vásárolni neki kutya kaját, felvágottat, párizsit…stb. Ma egész nap ment a hasa. Több kutyás ismerősöm is elmondta, hogy a kutyájuk nem bírja az emberi felvágottakat, sőt a konzerv kutya kaját sem. Csak a száraz eledelt.

 
Többen esküsznek a száraz kajára, én viszont kicsit ódzkodok tőle. Nagymamám kutyája sose evett házi koszton kívül mást, és soha semmi baja nem volt. 18 évig élt, egészségesen, és csakis azért pusztult el, mert már nagyon öreg volt. Szegény, mindig vettük neki a parizert, úgy ette mint egy éhen kolbász. :)
És nem ment a hasa tőle.
De visszatérve Bacon-re, szóval ott tartottam, hogy megy a hasa. Végig gondoltam mindent. Tegnap kapott féreghajtót, lehet attól is baja. Ráadásul az eddig megszokott ételt próbáltam átváltani. Na mindegy. Várakozó állásba kapcsoltam, és most csak azt kell megvárnom hogy holnap mi lesz. Ha menni fog a hasa, úgy hogy visszatérek nála a száraz kajára, akkor a féreghajtó volt a bűnös, ha elmúlik, akkor nem adhatok többet neki parizert. Pedig pick parizert vettem, még csak nem is gagyát. Az mondjuk furcsa, hogy az élénksége mit sem változott, ugyanolyan játékos, vidám, mint eddig. Ha beteg lenne, akkor valószínű levertség lenne úrrá rajta. Nem?
Szerző: menzi..:)  2009.05.06. 09:45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr801120819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása