Ma megkapta az első oltását. Igaz már 8 hetes, de nem kapott még semmilyen oltást, csak féregtelenítőt, így szóltam egy állatorvos ismerősömnek, hogy kezdjük el az oltását. Szóltam, hogy féregtelenítőt is kellene neki adni, meg én úgy látom eléggé koszos a füle, és ki kellene tisztítani.

 

Délután megjelent a házunknál, mi lementük hozzá, és átvizsgálta. Bacon olyan ügyes volt. Nyugodtan tűrte, hogy végig tapogassák, belenézzenek a fülébe. Aztán jött a tű. Én jobban féltem mint ő, na persze azt sem tudta mi vár rá…:)

Beleszúrta a tűt, beadta az oltást. Bacon meg mintha mi sem történt volna tűrte hang nélkül az egészet. Még csak meg sem mozdult. A doki is mondta, hogy ügyes kutya. (jó tudom! Az én kutyám a világon a legcsodálatosabb, legügyesebb, legokosabb! :):):):)

 

Aztán megnézte tüzetesebben a fülét, és elmondta mit tegyek vele. Ő is koszosnak találta, és azt mondta, hogy egy kis ronggyal, vagy valami olyasmivel, amiből nem hullnak részek, amit előzőleg bevizezek, de nagyon jól kicsavarok, hogy ne folyjon semmi a fülébe, és pici szappant rakok rá, de tényleg csak picit, töröljem kifelé a fülét, de csak a fülkagyló külső részét, belülre nem szabad menni. Hazamentünk, és így tettem. Olyan szép azóta a füle, és már nem is büdös. Igaz mivel hosszú a füle, és majdnem a földön húzza, olyan rövidek a lábai…J majd minden nap szükséges lenne ez a beavatkozás, de nem akarok semmilyen károsodást okozni neki, így csak heti egyszer csinálom.

 

Szerző: menzi..:)  2009.05.05. 09:25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr831120784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása