Bacon ma először egész nap egyedül maradt. Felkészültem a legrosszabbra, és a szomszédoknak megadtam a telefonszámomat, ha nagyon vonyítana, akkor hívjanak, és haza megyek. Mondanom sem kell, hogy nem szólt a telefon. Egyszóval nyugodtan tűrte az egyedüllétet ez a 8 hetes kis blöki. Nagyon büszke vagyok ám rá. :)

 

Mire haza mentem a lakásban az aknák le voltak téve, de hát mit vár az ember egy kölyökkutyától? Levittem sétálni, és séta közben megejtettük a zeneiskolát is, hogy elvigyem a lányomnak a cuccát.
 
 
 
 
 
 
A zeneiskolában felvittem a rokonomhoz megmutatni, mert ő még nem látta. Mivel ő ott tanár, volt nála két diák, éppen fuvolát oktatott nekik. Meggyömöszölték, játszottak vele egy kicsit, aztán folytatták az órát. A fuvola megszólalt, és Bacon érdeklődve futni kezdett a hang irányába. Amikor megtalálta a forrást leült, és nyüszíteni kezdett.
 
 
Először csak nyüszített, aztán rázendített a vonyításra. Annyira édes volt, ahogy ott áll a 8 hetes kis testével, és úgy vonyít mint a nagyok. A telefonom lemerült, úgyhogy nem tudtam felvenni, sem lefényképezni. De otthon este megmutattuk az embernek mire képes. Kicsi lányom előkapta a furulyát, és fújni kezdte. Bacon ugyanúgy mint a zenesuliban leült és vonyított. Ezt szerencsére sikerült felvenni, úgyhogy nemsokára felteszem a videót is róla. Éjszaka kicsit nyugtalanabb volt, nem sokat aludtunk. De hát na. Örüljünk neki, hogy nem vonyítja végig az éjszakát.
 
Szerző: menzi..:)  2009.05.04. 09:08 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr951120745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása