Mint írtam az előző bejegyzésben az éjszaka csendesen telt. Reggel felkeltünk, és mentünk egy nagy sétára. Nem szeretném, ha kövér tacskó lenne, és mint többször megjegyeztem vadászkutya lesz, ezért nehéz terepre vittem, és jó sokat sétáltunk, hogy majd bírja a terep munkát.

 

Szépen jött mellettem, és nem is nagyon akart elmenni messzebb. Így bandukoltunk, amikor is találtunk egy egérlyukat a földön. Több sem kellett neki egyből előjöttek a gének, és ásni kezdett. Szélesítette a lyukat, hogy kiszedje azt ami bent van.

 
 
Mondanom sem kell, hogy jó ideig nem tudtam onnan elszedni, így álltam, videóztam és fényképeztem a műveletet. Nagyon édes volt, ahogy kapart a kis mancsával. Mikor megunta, elindultunk végre haza. Otthon áttörölgettem, mert tiszta föld volt. Evett, és elindult a lányom szobája felé, ahol a tegnapi nagyszobai akciót felidézve elnyúlt, és jót aludt.
 
 
…………Foly.köv………………..
Szerző: menzi..:)  2009.05.02. 10:24 komment

Címkék: kép kutya bacon kotorék

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkastacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr621116667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása